Headaches, coughs, flu, asthma attack, phlegm

Dalam 3,4 hari ni aku diserang sejenis penyakit yang mana aku pun tak sure ape. The first night I got a severe pain in my head diikuti pula dengan batuk-batuk manja dan seterusnya selsema yang berpanjangan.

Tahu je la kalau dah batuk dan selsema. Seharusnya dan semestinya lah aku akan diserang penyakit lelah aku.

Ini semua buat aku jadi stress. Cuti yang panjang terasa sakit menyiksakan apatah lagi membosankan. Kawan baik aku si Sapik cakap, "Jom ar beb aku bawak ko pegi jogging nanti baik la tu!"

Bukan aku taknak terima pelawaan budak navy tuh tapi aku ada asthma bukan demam panas.

Hari berganti hari. Malam dah jadi siang. Susah nak tidur. Stress aku main take-turn dengan panik jadi la asthma aku.

Rumah-rumah terbuka yang aku janji nak pegi semua terpaksa aku kirimkan maaf sebab tak dapat datang. Ini semua angkara penyakit aku. Hari ini adalah hari rumah terbuka terakhir di Aidilfitri. Rumah afiq. Tapi aku masih tak boleh pegi!

Sedihnya kisah aku nih.

Sekarang aku tengah berusaha keras menentang phlegm! yuckk!! muntah-muntah aku dibuatnya! aku stress lagi sebab dah lame aku tak dpt minum ais. sedih.


Comments

Popular Posts