Perhatian!

Assalamualaikum wbt.

Saya mencari bakal suami. Lelaki yang betul-betul komited dan berani untuk komitmen dan bukan boyfrenk/teman lelaki/teman tapi mesra.

Jadi, kalau saya tidak melayan anda, maksudnya, saya tidak "bersedia" untuk rencana anda kerana saya punya rencana sendiri.

Wallahualam.

Comments

  1. Waalaikumusalam wbt

    dah memang patut lama dah kau promote tu, dah abis belajar, dah kerja, masa nak kawen ah, takder apa lagi dah nak ditunggu-tunggu.

    Boyfrenk/teman lelaki/teman tapi mesra tu tah payah daaaah lah oi, ko dah tua, perabih boreh jer~!

    Bottom line suami, apa kau nak, apa yang kau leh bagi sebgai isteri, kasi outline betul-betul. Insyallah, kalau dua-dua hati ikhlas, sampai jodoh nya. Nak bina masjid lah katakan. Cari lah yag paling utama 'imam' yang baik, penting tu, ingat "sahdisah diri" anak-anak ko tu, dalam tangan kau~!!

    part nak vetting applicants2 tu, hang, tu lah masa kau nak mintak rakan-rakan sahabat taulan, sedara mara semua nak tolong. bagi kita semua asingkan yang mana kaca , dan mana permata. Ni tak, aku nak tolong pon, cam tak sudi kan, takpa-takpa, tapi jangan lupa lah meminta pertolongan biler perlu ya.

    Aku dan Baiyah sentiasa membantu =D

    Semoga berjaya, dan kalau dah berjaya,kitorang tak dapat kad jemputan, MEMANG amarah~~! tapi kejap jer lah, pastu syukur~ ada gak ko dapat suami =D

    Good luck adeb~!

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave your thoughts here:

Popular Posts