Blog feveret mommy

Sejak dua menjak ni mood nak meghaban dah kurang. Nak-nak lagi kerja menimbun kat opis; balik kerja mesti dah penat, nak tidur, mana nak layan suami, mana nak tengok Adam Hawa lagi memang tak dan dah nak update blog. Sekarang ni kat opis pun ramai sangat spy asal sibuk buat benda lain selain daripada kerja jek, mula lah ada jek yang mengadu. Habis di-cop-nya Malaysians ni banyak free time lah, malas lah, tak komited lah, macam-macam lagi tuduhan yang dibuat. So, senang cerita aku sekarang banyak blog-walking je la. Tapi, dalam banyak-banyak blog yang selalu aku follow, yang paling berkenan kat hati, tak lain, tak bukan, mesti lah si abang Jamil ni.

Aku rasa sebab utama aku paling suka mengikuti perkembangan blog dia ni ialah unsur perincian dan bahasa yang digunakan dalam blog dia. Ye lah, aku ni kan sekarang tengah membuyung..takmau lah aku baca blog yang berunsur negatif atau politis. Yang berunsur fesyen pun tak berani sangat.

Encik Jamil ni memang kalau dibaca blognya, bahasanya tak melampau. Kadang-kadang apa yang dia update tu mengena pulak dengan mood aku hari tu. Kadang-kadang tu tak lawak mana tapi aku gelak sakan habis sampai satu opis tertanya-tanya apa yang aku tgh gelakkan.

Serius dia punya aura memang ada klik dengan anak aku kot. Kalau lah anak mommy ni esok lahir anak teruna, agak-agak nak tulis blog, bulih la follow style pakcik Jamil kat HapaCrita tu ok? Rileks otak mommy nak membaca.

Harapan aku semoga Jamil terus menulis lah. Semoga dia sentiasa update blog dia so aku boleh baca agak-agak time aku nak tunggu time beranak nanti.







Tu diaaaaa!

Comments

Popular Posts