bila aku panik lebih

semua benda jadi tak kena so, memang padan muka lah kan?

nak panik lelebih kenapa? bak kata kakak/abang senior, observation jek kot. ko panik lebih pun tak guna. dapat apa? kalut lagi ada.

ok lah aku ngaku, aku nih memang hati kecik. sebesar kuman yang cute macam kat pikachu tu.. shomell kan? tapi tu bukan pokok pangkalnya..dalam erti kata lain, aku ni dari kecik lagi memang penakut. tapi dalam penakut-penakut aku, ko jangan lah nak gedik meng-kesempatan-kan diriku ini. sebab, sekali orang provoke, the button's triggered, ko memang carik pasal! (okay, statement yang ni ambiguous. takde kena mengena dengan sapa-sapa pun. kalau terasa, ada aku kisah?)

so, apa yang aku dah pelajari dalam hidup aku sempena tahun arnab ni ialah, jangan kancheong lebih.

chill sudah. dah selesai pon. bangga jugak dengan diri sendiri bila bos cakap, awak akan jadik cikgu yang superb.

dah macam sabun basuh baju dah dengornye.

ailebiu lah bos. muka bos mcm aktor holiwud. harap-harap appraisal saya bos kasik up banyak sket eh. tenkiu.

Comments

  1. at "shomel" tu agak tersembur gak aku, tersedak, terkedu, terkesima seketika ya akak ya. jgn marah aku, kisah lak aku ko marah. cam biasa lah jep.

    Chillaxx sudaaay

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave your thoughts here:

Popular Posts