mari kita main tag!

Kepada kawan-kawan ku yang dah tak punya idea untuk post apa dalam blog anda, mari kita lakukan tag ini mari?

Rules tag ini sangat simple. Apa yang anda perlu lakukan ialah:

1. Pilih satu barang yang paling anda suka/gemar/sayang/sanjung
- tudung itam ku

2. Senaraikan 5 sebab kenapa anda suka/gemar/sayang/sanjung barang tersebut
- selesa, cantik, bergaye, beli mase mak aku pegi haji dulu, match dgn semua bajubajan

3. Nyatakan apa yang akan terjadi kalau barang itu tiba-tiba tiada pada anda?
- mampus la aku!

4. Sertakan gambar anda bersama barang tersebut

cantikkan saye? hihi.

5. Sekarang, tag seberapa ramai kawan yang anda mahu because you worth it!

Saya mahu tag:
Wan Jihana
Dayana
Abok
Fifah
Oni
Ayien
Izat
Hadi
Epi
Ili
Elly, dan...
USHER!

p.s. nape name USHER? sebab die tak penah buat tag yang aku dah tag die. aku takkan putus asa. huhu

Comments

  1. thank god, name aku takde dlm list. harharhar.

    oh aku dh update link kau. punye laaaaaaaaaa payah. mula aku buh adibah, takjadik, aku buh adib, tka jadi gaks. pastu adeb, seb bek jadiks. cis

    ReplyDelete
  2. har har har!
    weh ko pon buat jek la tag nih aku nak ltak sume tp agak penat tngan aku menaip name2 dorg nih.
    neway, lyd dah tuka url blog! demzit.

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave your thoughts here:

Popular Posts