aku takleh tdo! demmit.

hey ho blog kecintaan aku.
aku tak boleh tido lagi. dah berapa malam mata aku taknak pejam. besok time orang lain sibuk bangun nak gi jalan-jalan, makan-makan, kerja-kerja, aku baru nak tido. tu pasal aku benci time cuti. bila cuti aku takde benda nak buat. bila takde benda nak buat, aku jadi tak penat. bila aku tak penat, mata aku takleh pejam.

tapi tadi masa aku try so hard nak pejam mata, aku ada bayangkan macam-macam. konon-konon aku tengah main gamelan, konon-konon aku gi mandi laut, konon-konon aku gi shopping. tapi aku tak boleh gak tido! aku tensi!

sekarang aku dah lapar. jom makan megi.

ja ne~

Comments

  1. adib.
    kalo nak tdo tutup mata tanya selera.
    eh apa aq cakap ni.hahahah...welcome to blogspot bebeh!

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave your thoughts here:

Popular Posts