wishlist?

Tentu la birthday aku yang dah dekat kalau tak watpe nak ade wishlist. Melainkan aku ade penyakit ganjil dan akan mati cepat.

Dengan harapan yang melangit menggunung meng-ape-ape-yg-tinggi lah kan wishlist aku ini akan dimakbulkan oleh orang-orang yang tercenta (iya ini termasuklah juge kau wahai abok, izat dan hadi).

Wishlist aku tak la melibatkan peng-hadiah-an hadiah yang mahal2 serta eksklusif cuma:

  1. buku For One More Day - Mitch Albom (aku tak pernah bace lagi dan aku teringin nak bace)
  2. satu dress yg cantek
  3. cake yg sedap, enak lagi comel
  4. seutas jam adidas berwarne purple
  5. date romentik dgn si dia
takde la keterlaluan kan ape yang ku pinta? huhu.

Comments

  1. for one more day, sgt best. but nothing compared to the five people u meet in heaven :))

    ReplyDelete
  2. i dah bace dah 5 ppl u meet in heaven tp for one more day blom. ish~

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave your thoughts here:

Popular Posts