The game of cinta?

Pernah tak melibatkan diri dalam sebuah permainan yang dipanggil "tarik tali"?

  1. Permainan ini melibatkan dua pihak dari dua jantina yang berlainan iaitu lelaki dan perempuan.
  2. Permainan ini juga memerlukan kedua-dua belah pihak untuk menarik seutas tali sekuat hati dan dalam pada masa yang sama melepaskan tali tersebut perlahan-lahan.
  3. Tiada had umur atau had berat badan juga ketinggian diperlukan di dalam permainan ini cuma pemain-pemain harus cekal, tabah, tahan emosi!
  4. Modus operandi permainan pula adalah sangat berbeza mengikut kehendak hati pemain masing-masing.
  5. Pemain akan dikira sebagai pemenang apabila pihak lawan (bertentangan) menyerah diri dan jatuh ke arah pihak yang lagi satu.
Penat la main game bongok ni gile! Kalau aku serender malu la kaum hawa sedunia! tapi aku dah penat. aku tengah pening memikirkan mane die pegi nih??!!

nota ____________ (letakla ape-ape pun): aku ni cepat merindu tau.

Comments

  1. tak bes pun main.asyik2 aku je kalah.tak aci sungguh.cis cis.

    ReplyDelete
  2. aku tak suka main mainan ni.. aku slalu lepas je terus tali tu. kau tarik la sorang2 diri..tak pun bagi je terus tali kat aku, sama2 tarik ke arah yang sama. kan senang kan.huhu~

    ReplyDelete
  3. semua: aku seorang yg tak reti nak mengalah. jadi aku akan tetap tarik tali tuh. i will NOT give up! :D

    ReplyDelete
  4. elly: takyah la elly watpe nak maen. kang jatoh tedudok!

    kucai: eleh! mentang2 dh dpt! tayah la nak maen tarik tali lg. sebok.

    ReplyDelete
  5. permainan paling tak best dalam dunia.

    ReplyDelete
  6. haha! at last ade org yg sependapat dgn aku.

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave your thoughts here:

Popular Posts