kami kanak-kanak liar


aku dan kawan-kawan aku memang suke parti tak kira la besday sape pon mesti sakan meraikannya!



yang tige orang ni adalah (l-r) amal, oni & yaren
time ni birthday party sipi!



yang ni tengok ar se-ekor-se-ekor setan-setan makan orang!




acara memotong kek




yang ini pula dikala cikpah dah kena sugar rush time birthday oni kat mekdi!
helmet pon jadik aksesori terkini




ooh! yang ini sebenarnye salah satu tradisi di kala setiap hari jadi
tak kira la sipi ke oni ke sape ke kami akan mencalitkan kek harijadi mereka ke muka si-harijadi dan kemudian ke muka-muka mangsa yang lain
yang peliknye tahon ni time besdey fie ktorg terlupe mungkin kerana tiada kek pada hari itu!

nape aku post ke-merepek-an ini?
entah
aku pon tatau
mungkin sebab besdey aku dah dekat kot?
tak sabar pulak nak masok 22 tahon!

Comments

  1. eh i did that!
    ingat x time aku lari2 atas batu then tgolek tu?
    hahaha.
    aku nk pegi calit kek kat muka fie la tu.
    niat jahat tergolek terus.
    tapi lepas tu sambung lari n sempat la calit kat fifa.
    pastu aku lap tangan kat badan pidot sbb tanak cemarkan air.
    hahahaha.

    ReplyDelete
  2. hoho!
    no wonder la ko lari2
    aku ingat apehal??!
    ahahah
    bagos tradisi tidak dilupekan!

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave your thoughts here:

Popular Posts