Akhirnya

Gua dah tengok cerita impian gua. Ye, KL Gangster dan teros gua berangan nak jadik "kaklong" kat KL ni. HAHA.

Oh ye, kepada anakanda, nanti mommy beli DVD of the film and show it to you during your 18th birthday! Baru hang paham apa benda the film is all about.

Aku nak review gak cite ni kat korang tapi mood tak berapa nak ngam dengan tak mandi lagi, dengan serabut marking terlupa bawak balik answer scheme, so, gua put on hold dulu la k?

Next monday ke apa ke gua review lah. Tapi, a brief summarisation of the film is, memang gempak bro! Gua banyak suka itu filem! Itu filem memang taiko lah!

Yang berhasrat nak tengok, sila lah pergi tengok itu cerita. Lu orang takkan kecewa punya!

Baidewei, ni latest update okeh pasal KL Gangster. Kalo nak review yang paling mantop, take it from movie reviewer yang selalu tak pernah menghampakan kita. Klik saja dong di SINI.

Harapan aku iya lah, abang Aaron baca lah blog pasal kegilaan aku pada dia dan KL Gangster ni.

HAHAHAHA!

Comments

Popular Posts