Rambling thoughts 3

Tak sure whether or not aku patut tanya soalan ni.

Tak sure jugak whether aku patut rasa this odd feeling inside after so many months.

But one thing for sure, I hate last night's dream. Mainan tidur yang paling siyal sekali. Mainan tidur yang mengundang mainan perasaan.

As usual, pagi-pagi aku memang aku suka isikan dengan rambling thoughts yang vague macam ni. Biaq pi lah aku sorang je paham.

Anyway, hari ni, Isra' Mi'raj day. Alhamdulillah I'm still here tapi ibadah dan amalanku masih kosong. Tak berani pun nak cakap belum cukup sebab memang takuk tu tak naik-naik. Rasa hampa pun ada. Aku patut menambah lagi keazaman nak menambah amalan dan ibadah so that I won't be this miserable lah kan?

Pagi Isra' Mi'raj ni sangat cool dan soothing. Hujan di pagi hari, a bit gloomy (feeling aku lah sebab mimpi semalam), tapi relaxed. Lama tak rasa relax macam ni. Lagi syok kalau cuti. Lagi syok? Kalau ada kat Langkawi. Lagi syok? Lepak rumah umi or naik motor nak pegi pantai dalam hujan. Rasa sangat soothing.

Serius mode reminiscing dah kembali. Feck sangat kan?

Happy wednesday peeps.

Comments

Popular Posts